my new room

Nu så börjar jag se ett slut :D vi har hållt på o renovera hela vårt lilla hus sen ett tag innan jul nu börjar vi äntligen få klart på allt!!! det blir superfint!

Tänkte visa er lite bilder på mitt rum i alla fall


här är mitt lilla krypin


mitt skrivbord.. enkel lösning som sitter fast i väggen.. (Y)


(jag vet, spegeln är jätte smutsig) haha.. inte tagit mig tid o skura den än ;)


här ska jag sova inatt, nybäddad säng.. det bästa som finns!


och kolla på TV! eller just det, plugga var det... fult med sladdarna bara men vad gör man?
tack snälla mamma o mats för den :)


denna ramen köpte jag nog för 3 år sen haha.. blev inget av den, men nu så ska det i massa bilder sen upp på väggen!

sådär.. nu börjar jag trivas här inne.. ska strax tända lite ljus o lägga mig o läsa!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh Emelie!!! Vad mysigt du har fått det! Gillar det starkt!<3

2010-02-24 @ 13:25:04
Postat av: Anonym

/Jonna

2010-02-24 @ 13:26:14
Postat av: Charlotta

Riktigt snyggt rum em! :)

2010-02-25 @ 00:54:47
URL: http://charlottaericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0