happy

fredag! bästa dagen på hela veckan..

Ledig, vaknade åt frukost o efter det ut på promenad i snön med cyrr! Nu kom jag precis hem från frisören, första gången på riktigt länge som jag blir NÖJD! hon gjorde massa ljusa slingor o hetta o efter det nyanserade hon håret för att få bort alla gula toner + för att inte se slingornas "början" åh det blev så bra! 850 kr blev det, rimligt pris! (så klippte jag inte det) bild kommer!

Tänkte visa er min senast shopping också, jag älskar o impulsshoppa! denna gången med Johanna..

denna "tunikan" älskar såna toppar + att den är randig.. det är randigt som gäller nu!
(HM.SE)




och denna pös tröjan från gina! me like

sådär! Nu hade jag behövt plugga lite.. men skjuter på det lite till tror jag.. inge bra! men jag ORKAR inte.. bläää

Ikväll blir det fredags mys med cyrris, vi har blivit nyttiga så blir fruktsallad & lättglass ikväll igen.. o innan dess ska jag äta sallad från alcamo.. yummie!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0