Göteborg

Friday, finelyyyy!!

Nu ska jag göra mig en god frukost bestående av ägg, grovt bröd och mjölk. yummie! Efter det ska jag packa, duscha o göra mig redo för Götet.. vi stannar bara i två dagar men ska ändå bli väldigt skönt att komma iväg.. man uppskattar de små sakerna när man pluggar på heltid o annars har ganska så fullt upp!

Olyckligtvis vaknade jag med små kramper i mina gallgångar imorse, typiskt! men som tur väl gick det över.. nu har jag i alla fall fått bevisat för mig att jag inte tål någon fet mat alls. Känns ändå skönt för nu vet jag vad jag kan äta och inte.. så nu blir det rååå diet hela livet.. haha nejdå, men har ett hälsosamt liv framför mig iaf.. Träning och bara nyttig mat! Känns bra ändå, kommer dock sakna att kunna ha en fettokväll med klara/cyrr 1 dag i veckan, alla borde ha en sån fettodag en gång i veckan, sjukt värt!.. men morötter utan dipp är också gott! så det så!

om jag ska sätta igång.. bussen går 13:20

Ha en underbar helg vänner, vi hörs när mina fötter landar i jönnet igen!
PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0