fettis-dagen

Heeej... förlåt för dålig uppdatering!

Hade i alla fall en underbar alla hjärtans dag, spenderade hela dagen med Klara, jag passade på att bjuda på mat på Dal Baffo, efter det åkte vi till Maxi o handlade för kvällen,sen åkte vi hem till mig o bakade o sen vidare till Klara där vi lagade mat o grejade inför kvällen.. Hanna, Annie o Lydia kom på besök.. härliga tjejer! Vi åt pestopasta åt cupcakes, choklad o spelade Mexican Train.. mys!


jag fick kärlekstugg av k som skulle ge hugg!


min underbara vän


cupcakes med marabou choklad inuti, livsfarliga! yummie

idag är det tisdag=fettis-dag! har varit i skolan o haft rollspel vilket var fun fun (Y) efter det träffade jag fina Johanna o pluggade lite inför vår engelska lektion nästa vecka.. o efter det blev det bästis-fika med cyrr..pratade om framtiden o hämtade Thailand-kataloger.. åhhhhh!!!


Nu har jag varit iväg o småhandlat sen hämtade jag mina beställde påslakansett från H&M också.. lovely!! Hämtade även upp kära mormor på hemvägen som fick hänga med hem o äta kvällsmat :)

Vad jag tjatat.. skönt o skriva av sig:D eller kul!

Hoppas ni mår bra o att ni ätit semlor idag! det har inte jag dock.. fast i lördags!
PUSS.



Kommentarer
Postat av: Clarie

<3

2010-02-17 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0