run as fast as you can

Varför måste kärlek vara antingen det bästa som finns eller det värsta som finns?
Jag hade hellre fått ett mellanting.

Det är så kontigt att man kan älska någon så hela hjärtat skrattar av lycka.
Det är så konstigt att man kan älska någon så mycket att hela hjärtat gör ont.

Det känns som jag är på Liseberg varje dag, livet går upp & ner som en bergodahlbana.
Kan ett hjärta ta hur mycket som helst? helt seriöst.. går det aldrig sönder, på riktigt? Mitt borde ha gått sönder för längesen isåfall.

Men jag har lärt mig något också eller massor.
allt som vi verkligen älskar är oersättligt & allt som vi kunna tänka oss att ersätta har vi aldrig i sanning älskat....


Kloka eller inte kloka tankar
från ett Em.


Kommentarer
Postat av: sandra

Hej sötnos! Fasen du kan nog inte få de, haha jag bestämde mig i sista sekund att göra kladdmuffins bara, med mörkblockchoklad över för jag glömde hälften av ingredienserna ;) hihi.. tankspridda jaaag! Bra skrivet om kärlek. ibland älskar man den ibland hatar man den! KRAMAR

2010-12-06 @ 21:20:59
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej sötnos! Fasen du kan nog inte få de, haha jag bestämde mig i sista sekund att göra kladdmuffins bara, med mörkblockchoklad över för jag glömde hälften av ingredienserna ;) hihi.. tankspridda jaaag! Bra skrivet om kärlek. ibland älskar man den ibland hatar man den! KRAMAR

2010-12-06 @ 21:21:25
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: neli

hej tjejen :)

hoppas allt är bra med dig hihi. va ett tag sedan :D

kramis

2010-12-14 @ 00:26:55
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0