till sist fyllde även jag tjugo

Hade en underbar dag igår! visst är det en speciell känsla att fylla år, speciellt 20! wow, nu är jag ju vuxen! (?) haha.

Jag bjuder på lite bilder från gårdagen! (tyvärr har NÅGON raderat dom fina seriösa bilderna på hela gänget & min fina dukning så här kommer bara dom allmänt random & roligare bilderna!)







































fick fina fina presenter av tjejer också!

en korg fyllt med massa rosa/bra saker att ha sen när jag flyttar :D
från söta bacon & serbie


ytterligare lägenhetsstuff!! från faduma '


armband av Natti som jag gillar super mycket!


FAVVO-klockan!! från karin, milla & belinda.. ni känner mig för väl:)


spa-fixgrejer av sis


Och här är det superfina kortet som låg i brevlådan igår från min fina bästis som inte kunde vara med igår. TACK!blev så glad hjärtat <3

sådär, där fick ni lite pics. Jag sitter fortfarande i morgonrocken & orkar inget idag. Men det är bäst att hoppa in i duschen snart för kl.18 blir det mer firande av familjen+släkten!

PUSS säger jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0