still in my hellokitty pyjamas

Vilken sömnlös natt, kunde inte somna förens 03 tiden.. det var hopplöst!!
När jag väl somnade drömde jag att jag låg på förlossningen & skulle föda, herregud vad ont de gjorde!!!
Jag vaknar upp ur drömmen, eftersom de gjorde så fruktansvärt ont, känner mig spyfärdig så springer på toa..
meen jag skulle inte föda iaf, tur det. Det var bara tjejveckan som hälsade på! Eller bara & bara, har haft så sjuuuukt ont i magen HELA morgonen fram till nu, klockan är strax 13:30. Efter panikletat fram alvedon & ipren som en knarkare ur medicinskåpet samt efter en kyckligbugare på donken som mamma var & köpte mår jag äntligen bättre.

Så, ja har inte kommit ur pyjamas än redigt. Men ska strax snygga upp mig lite sen kommer farmor på lite födelsedagsfika såhär dagen innan den STORA dagen. Efter det blir det att handla på Maxi inför morgondagens bravader & lördagens. Ska unna mig cancerbädd också.

Sådär, nu vet ni! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0