love is in the air

hej vänner!

Kom precis hem från bästis, hon packade för fullt inför hennes mer eller mindra spontana NY trip. Kommer sakna dig, inte minst sagt på min 20 års dag men du kommer få livets resa. USA baby! :)

ville också skriva stort grattis till en av mina bästaste vänner Amanda som även hon förlovat sig, med sin Christoffer!! Vilken förlovningsyra, haha.. jag är ju såklart jättelycklig för detta!! wow. "stolt kompis" eller vad säger man?

nehe, mer på hjärtat har jag inte. Det händer något för alla nu. Antingen byta stad, lägenhet, bebis eller ring på finger. Men jag kliver i samma, dag ut & dag in.. det måste hända något snart.. jag vill så mycket!

Hoppas allt är fint med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0