en fredag

..hade riktigt goa dagar i varret & nu är jag tillbaka i jönnet igen.
dags att ta tag i livet lixom. igår tog jag tag i träningen igen, jag o jonna körde ett lagom svettigt pass på gymmet.. mjukstartade lite ;)

senare på kvällen hade vi hejdå-middag hos tillan. både hon, klara & amanda lämnar jönnet & mig nu.. jag grät som en bebis. jag kommer sakna dessa tjejer så o t r o l i g t mycket & de gör så ont nu :( men vi ses ju igen såklart! hade en grymt mysig kväll, vi lagade taco, hade sextalk haha & bara mös. fick även lite födelsedagspresenter & fin sång. fick filmen remember me & bellas bok: Egoboost! sååå fina är ni!!!! v

nu har jag precis varit på stan & tagit en frukostfikalunch med Jonna! vi har lagt upp ett litet träningsschema nu i 10 v framåt som vi två kommer att träna tillsammans.. supervuxet men superskoj! blev en runda på stan också, blivit lite för mycket impuls-shopping det senaste..nu är det stop! kan visa er vad jag inhandlat senare!

strax ska jag träffa bästo-bästiz som är hemkommen från NY så vill höra allt om den resan & bara ha kvalletid med varann..sååå härligt! ikväll är jag helt ledig & vet inte vad som händer ännu.

PUSS PÅ ER.




Kommentarer
Postat av: Ottilia

Hhah, sextalk ;) hoho.

2010-08-21 @ 10:02:55
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0