a long time ago

Mina vänner, hej:)

nu har jag lust igen, att skriva av mig lite.. låta er uppdateras av mitt fantastiska liv. wop!
Sommartider, är gyllenbrun efter 1 v på Mallis med regn, mysigt. Igår träffade jag bästa karin,
vin & piren.. lovely!

Ett kort, enkelt inlägg tror jag passar såhär första gången efter ett långt uppehåll. För annars skulle jag kunna skriva en hel bok. På tal om böcker har jag börjat läsa, skynda att älska med alex schulam är den bästa & första "riktiga" bok jag läst.. å de kom tårar :) Nu läser jag motsatsen till kärlek, väldigt bra den också. Bok klubb någon?

Söndag är det idag, ska strax spola upp ett bad & njuta av det.. sen ska jag hyra en film med någon jag tycker om. Jag har lust att skratta, eller gråta. det spelar ingen roll.

Hoppas ni har haft en underbar sommar!
Vi hörs snart igen.



Puss säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0