you make me feel alive

Vilken bra start på dagen!
Karin ringde & frågade om jag ville hänga med & äta frukost på Waynes i solen & de ville jag ju såklart. Blev även en runda på stan (utan att köpa något) wow!

För övrigt var kvällen igår riktigt lyckad.. jag hade hur kul som helst & träffade massa nya människor.. jag älskar studentlivet!! tummen upp.

..nu dricker jag en stor kopp himlagott & ska strax följa med mammi & syster till a6 en liten sväng. Vid 16 blir det HV!!!!! och ikväll lite kalas & senare ikväll det bästa på hela veckan som jag längtat efter.. LEKA MED MIN BÄSTIS! Det känns som det var år sen (kanske 1 vecka sen)haha, så vi har myyycket att ta igen.. kanske, kanske utgång?! vi får se.. vinner HV nu idag lääär det bli paaartaayy!!

Hoppas nu får en toppen lördag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0