one year anniversary

Heeej vänner!

Vilken sjukt go dag jag lyckats ha idag också, hur gött är inte det. Började med skolan, lite kortare än tänkt.. gick hem till tillan där Clarie & mandy var.. vi åt lite frukost o efter det gick vi ner på stan.. invigde hamnkanalen med subway o mys.. sen gick jag o klara hem till mig o på hemvägen kom vi på att vi varit kompisar i nästan exakt 1 år :D:D det ville vi ju såklaaaart fira!!På videon får ni veta huuur..

Jag är glaaad, dock inte pluggat.. men jag lever livet i alla fall!
Här får ni lite bilder o min första video :D Njuuuut


amanda o klara


<3






(jag är inte alldeles för snygg för kameran men mitt hår kunde man bre en macka med..)
Jag är så otroligt tacksam för livet idag, ni underbara vänner gjorde min dag!

Kommentarer
Postat av: sandra

ååååh vad gott det är med subway macka! =))

2010-04-07 @ 23:08:13
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: Klara

Tack för en sketabra 1årsdag!!! :D kärlek

2010-04-07 @ 23:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0