heeeey

vänner, vänner! mår ni bra? det hoppas jag.
Jag mår i alla fall helt okej bra, har praktik på Talavidskolan nu & jag blir såå glad av alla gulliga elever!! Känner ändå att jag är inne på rätt spår fast jag känner mig bortkommen då & då.. heja mig!!

Åhh!! blev mega glad nyss när Carro frågade om någon ville ha en invite till spotify.. JATACK! haha.. aldrig mer sno gamla pojkvänners konton.. för det är inte kul när det tar slut, för utan musik går ju inte & leva :P


Nu ska jag strax åka & hämta Klara. Vi ska möta upp Karro & stan (och kanske jojjo?) för att kolla på cyrrs genrep inför dansfesten. Kan tyvärr inte kika på fredag eftersom faddersittningen äger rum då!

Hoppas ni mår väääldigt bra i alla fall! Glöm inte bort att leva idag, i nuet, varje sekund :) det är det värt!! så värt.


I LOVE YOU MY FRIEND <3

Kommentarer
Postat av: Ottilia

I LOVE YOU TO <3

2010-04-20 @ 22:21:13
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0