happyface!!

När klockan ringde imorse 07:10 kändes det skiiiiiiit, ville ställa om klockan till 12 men plikten kallade!
Och över förväntningarna har jag haft en great dag i skolan med min Jojjo! Föreläsningarna var helt okej o på eftermiddagen fick vi göra en powerpoint på rymden som vi ska redovisa imorgonbitti, känns lite som man är tillbaks till mellanstadietn igen.. det är naaajs!

Kom precis hem efter en skön cykeltur, det är såå härligt att man kan cykla till skolan igen.. gratis motion!
Jaa, åååhh.. jag är typ jätte glad idag, livet känns lätt. Jag klarade sista tentan som jag verkligen inte trodde, idag lämnade jag in min hemtenta o just idag känns bara livet bara extra bra. Dock måste jag börja plugga till nästa veckas tenta, men det får vänta tills imorgon.. låt oss leva i nuet och njuta!!

Är riktigt träningssugen också, så vid 18:30 blir det friskis med fröken winroth och efter det ska jag ut och promenera runt munkis med bästis!

Hoppas ni mår braaa. Lev här och nu vänner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0