vänner vänner

hur mår ni? bra hopas jag.. jag ska verkligen inte klaga. Är så tacksam för livet & känner mig allmänt lycklig. Jag ska ha en religions lektion min sista vecka så har fått låna två böcker jag kikat lite i. Där hittade jag en intervju med en tjej som skrev "Vi vet att Jesus finns & det känns bra. Jag behöver inte vara rädd för Jesus finns alltid där med mig" Blev helt lycklig när jag läste det & det påminde mig om en hel del.

Full rulle dagen lång. Först Visingsö sen pingst på föreläsning, efter det bytte jag mina Mary Kay produkter tilll nya, sen hunnit kolla på innerbandy, ätit mat med familjen/mormor OCH just nu bakar jag, dricker te & kollar idol. Livet kallas det!

Imorgon hörrni! Då ni, kommer min bästis ut till Visingsö :D:D Vi ska hyra cyklar & cykla runt på ön. Så jag har precis slängt ihop en kladdis nu som jag ska ha med mig :) Kommer bli super mysigt & har saknat henne sjukt mycket!


jag kl. 06:30 taggad för en busstur på 1 timma & båt tur på 30 minuter


fina gränna hamn

Där fick ni en liten update, ha det fint. Glöm inte att ta hand om er & om varandra
<3




Kommentarer
Postat av: Ottilia

<3

2009-09-24 @ 10:33:49
URL: http://tilamao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0