upp tidigt

Eftersom jag fick bestämma filmvalet igår blev det "En shopaholics bekänelser" :D haha. J tyckte väl det var lagom kul, men jag tyckte den va helt ok bra i alla fall! :) Upp tidigt på min sovmorgon idag för det var någon som skulle dricka öl ikväll och nu är var jag hemma visst. Ganska skönt för nu har man hela dagen framför sig, annars hade jag nog sovit till 12 minst.

Idag är jag öppen för förslag, jag vet att jag måste försöka få tag på en bok iaf & läsa lite annars är jag fri som en fågel ;)

Försten trivs jag som fisken i vattnet i mitt nya hår, så skönt med något nytt! :) yesyes. Nu ska jag kila, börja min jakt! Ha en jätte bra lördag, det ska jag ha :)

HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0