trött som en fågelskrämma

07:30 ringde alarmet idag, det var en mardröm. Men jag måste, kan inte ligga & "såsa" som man brukar säga. Så här sitter jag nu & förbereder mig för en lååång dag. Oh yes!

Ska gå ner & sätta på en kopp te, funderade på att baka lite scones med men sparar min tid till böckerna ist. Får bli en vanlig torr macka. Yummie

Det här iaf sista plugg dagen för några veckor, tack gode för det.. tror inte jag hade orkat rå plugga en vecka till.

Imorgon är det tenta 10-12, sen m å s t e jag skicka in en uppsats jag var klar med för ap längesen men man fick mer tid så då tänkte jag "då kan jag ju göra bättre", vilket jag ej tagit mig tid till så måste finputsa klart den & skicka iväg den imorgon! Träning om jag hinner för senare blir det Mary Kate party hos Sofie, kul! :)

OCH PÅ FREDAG ÄR JAG FREE. Lixom verkligen ledig!! Då ska jag umgås med mormor, är sugen på stan/a6 en sväng. Belöna mig själv med en shopping runda, sååå värd det. Och stövlar vill jag ha, åhhh..

Men vet ni, vi är ju inte där än. Finns en hel del viktiga saker innan dess att klara av. Men börjar se slutet, wiiiho.

frukost och lärar yrkets många ansikten väntar!

en oldie på mig i höst väder

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så jätte mkt! :D försöker vara så positiv som möjligt med saker, man blir gladare då automatiskt! :) Du verkar vara positiv med tycker jag! Och din dag, den verkar mysig! Ska nog göra mig en kopp thé jag med nu ;) Lycka till med pluggandet - du kmr klara det strålande - annars är det bara att göra om! =) KRAM

2009-09-16 @ 16:57:28
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0