tenta hit tenta dit

Som sagt så spenderar jag (nästan) all tid jag har åt att plugga inför torsdag. Frågan är, kommer något över huvudtaget in? Hope so.

Vet ni, jag lovade er hiss/diss varje dag men det tar jag visst tillbaks. Blir nog roligare någon gång då & då (för jag hinner inte, haha) lätt att glömma också.

Men idag tänkte jag slänga in det!


*Att jag kan få samåka med en kvinna som arbetar på skolan på Visingsö. Vilket betyder att jag både sparar tid & pengar.
*Och att vi fick tid att plugga inför tentan på grupparbetet idag!

allt föll lixom mer på plats idag, en lättnad. En klump som lossnade från magen. Thank you lord!


*Att det är STÖRT mycket kvar jag har att lära mig, blir plugg hela kvällen tills det börjar bli natt.

 Nu ska jag förbereda mig med en kopp gott tenta-te, böcker och idol(ett måste ju) mina rosa mjukisbyxor är på också! Imorgon blir det plugg med Johanna kl.10 i skolan, duktigt!

plugg plugg plugg, men det är ju frivilligt.

HA EN GO KVÄLL!

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad skönt att det löste sig med visingsö! Det kommer bli bra :)

2009-09-15 @ 22:06:57
URL: http://claarie.blogg.se/
Postat av: my

Blev det med Annelie eller? ;)

2009-09-16 @ 02:08:40
URL: http://myyten.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ps. Precis det du skriver tkr jag var bra - frivilligt pluggande. Man gör ju allt för sin egen skull, det måste vi komma ihåg! :) Det glömmer jag lätt nämligen !

2009-09-16 @ 16:59:12
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0