shopping idag igeeen

ställde klockan på 08:30 sen åkte jag, mamma & mormor ner till stan vid 10. Jag skulle absolut inte ha nånting för jag shoppade ju ganska mycket igår. Tror ni det blev så? Nej.. haha. Här får ni ytterligare mer shopning bilder från dagens köp!


den här känner ni nog igen, köpte en likadan i lila igår fråm JC. Hur sköna & snygga som helst så fick bli en till. 149 kr/st. Bra pris också!


hittade den här söta mag t shirten också (med linne under såklart) haha, eller inte.. det kan man ju välja själv faktiskt! Denna hittade jag också på JC


lång kofta från Lagos, super skön var den & kan användas till det mesta.


och en mjukis dress i velour, älskar det materialet. Har även en i grå & eni lila. Hur mysiga som helst :)


vi fick med oss en hel del hem, inte bara jag som är shopping galen i familjen! Och en bild på min fina mormor, hon är den bästa mormorn i hela världen (A) love you with all of my heart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0