party

Får bli en snabb uppdatering!

Håller på & fixar mig lite granna nu, ska alldeles snart åka & hämta syster sen vidare till pappa & fira honom på sin 40 års dag eller rättare sagt "Gubb dag" haha. Sen blir det hem en snabbis igen & direkt vidare till Karolina där jag, karro, johnna & cyrr ska ha en trevlig kväll :) sen blir det utgång på det!

Hinner inte skriva mera, men hoppas att ni får en riktigt go kväll.. varesig den blir hemma i tv soffan, i kryakn eller ute på dansgolvet!(eller nåt annat skoj) haha

Aja, mer update kommer imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Emelie!! Jag saknar dig så galet mycket!<3

2009-09-30 @ 17:47:02
Postat av: svar till sara:

saaaknar dig med!! crazt vad fort tiden går :( <3

2009-10-01 @ 06:15:14
Postat av: Sara

Jaa verkligen :( Jag kommer hem på höstlov v44 då mååååste vi ses!<3

2009-10-01 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0