my day

hej igen!

Har nästan följt min planering för dagen i alla fall. Lyckades göra super goda scones, minns inte sist jag åt det! Var så hiiimla gott, jag som inte ären frukost människa ens..


Sen har jag stäääädat, skitigt var det! Så nu har jag lite mer ordning i mitt rum.

före


efter. Kolla vilka fina högar :D ( det är såhär fint i hela rummet)

Sen har jag även hunnit med att plugga lite, har dock inte lagt ner jätte mýcket tid men lite i alla fall :)


och


plugg-glass

och


en hel del facebook, tyvärr. haha

Ska verkligen försöka skriva klart uppgiften nu sen blir det en powerfolk runt munken med K ist för träning. Sen ska vi hem till mig och ha sleepover-mys kväll med idol och lite gott!


Kan hända att det blir en till update tonight! Om inte annat, ha de gött vänner!

Kram från E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0