mardröms natt

Godmorgon

Har haft en mardröms natt, vaknade upp vid 02 av att jag kände en otrolig smärta, som om någon drog ut mina revben på höger sida. Har upplevt detta en gång innan, natten till dagen jag & carro skulle till Alanya. Det är hemskt, får svårt att andas & man drabbas av panik tills tårarna bara rinner ner. Det kallas iaf förångest, panik-ångest. Inget jag direkt märkt av innan men det ligger väl i det under medvetna. Sist fick jag det var p.g.a att jag skulle flyga för jag är otroligt flygrädd. Men den här gången vet jag inte varför.. Det är iaf läskigt & gör otroligt ont!

Nu är det skola iaf, drama 13-14:30. wow! Efter det ska jag till mormor, sitta & plugga där. ALL DAY/NIGHT LONG. Då var det dags att hitta kläder att sätta på kroppen & hoppa på biken.

KRAM



Kommentarer
Postat av: sandra

usch det låter inte alls roligt! :( Kan du inte kolla upp det då?



Den bilden är för himla rolig...hittade en sida för länge sen med massa såna bilder. Skrattar varje gång jag läser "pew pew" hih.

2009-09-15 @ 17:23:47
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0