lördag

Blev stan/a6 en runda med clarie idag! jag som inte skulle köpa något shoppade i alla fall. Bra emelie! Så blev tyvärr, hooost.. inget plugg idag men jag överlever nog :) 

Snart blir det tacos här hemma och efter det ska jag bege mig hem till familjen jonasson, jag & klara ska fixa lite sen ska vi hämta tillan vid 21. Inte träffat den tösen på år känns det som så ska bli super mysigt. Se hennes nya lya också, kuuul!! Tror även emelie och jonna skulle joina :)

Men vill ni inte se vad jag köpt ?:D

.. jo tänkte väl det!


ny super snygg skol väska, det var på tiden!


och en tuff lite sportig prasseljacka från H&M.

Där fick ni en liten update vad jag gjort idag och vad som händer ikväll. Hoppas ni får en härlig lördag kväll i regnet!

Kram från E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0