lördag

Hade en riktigt mysig kväll hos tillan igår med Hanna! Blev en hel del skratt, tack för det!

Tog en sovis idag, halv ett vaknade jag.. sååå skönt! Nu måste jag dessvärre ta vara på dagen mera. Tenta plugg väntar denna dag.. (min första tentamen på tors)

Vet ni vad jag kom på? Jag skulle ju ha hiss & diss varje dag, det glömde jag bort lika fort :D ni får påminna mig om jag glömmer. Så tänkte dra in det idag!

* Att jag är helt ensam i hela huset nu ett par timmar. Det är så skönt när man ska läsa! Ingen kalle (han åkte till gbg igår) Ingen eve, hon spelar fotboll, ingen mamma+mats dom kikar på eve, och ikväll ska dom iväg på 40 års kalas, GÖTT. Ibland är det väldigt skönt. Ingen skrikade Nova heller eller tjurande Tuva. Haha, vad hemskt jag låter, men ibland, jag säger ibland är det skönt att slippa allt.



* Mensvärk, absolut inte kul när det är lördag. Man är ledig & har en del saker att fixa. Och allt som har med det att göra, pms, finnar och söt-sugen nonstop.. åh vad gott det hade varit med nonstop nu..hahaha. Ja, ni ser! Det är jätte orättvist tkr jag.

Nu ska jag l ä s a, love it! Not.

Men vi hörs senare friends.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0