hej vänner

Jag är ledsen att jag inte ägnat så mycket tid åt bloggen. Men det är inte så konstigt för all tid jag har, har jag ägnat åt böckerna just nu. Som jag sagt tidigare är det så mycket nu i skolan, så det är inget man direkt kan ignorera och ta tag i senare.

Men på fredag då ska jag äntligen ha en dag fri från plugg! Eftet litteraturseminariet tänkte jag belöna mig själv med att gå till frisören och fixa frillan. Och jag har spånat lite hur jag skulle vilja ha det! Tänkte visa lite bilder så får ni mer än gääärna tycka till :)


jag är urless på min tråkiga blonda färg, så för att ge den lite nytt liv tänkte jag ljusa upp det, och lägga i lite mörkare slingor..något i den här stilen(men mest blont) Lite höstigt och snyggt tycker jag! Vad tycker ni?


Och sen förmodligen (men inte riktigt bestämt mig) klippa det en aning kortare..

Vad tycker ni?


Nu är plugg pausen slut.
Vi hörs, såklart.

Kram från E

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaaa jag har fixat en för att Malin ska kunna hålla sig lite uppdaterad ;) my boyfriend (: Som inte har haft allt förmycket tid nu när det varit inspark, du vet väl hur det är kan jag tro? =) Vi borde ses en dag snart pinglan!

2009-09-02 @ 18:35:00
Postat av: sandra

men hallå! hittade din blogg :) hur går det med pluggandet?

2009-09-02 @ 19:16:01
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0