hatar söndagar

Då var det söndag, IGEN. Mindre skoj tycker jag!

Spenderade kvällen igår med min vän Micke, lyckades laga jätte god mat (min favvo rätt) kycklingfilé, bulgur, avokadosallad och kall sås. Super gott verkligen! Blev en skräckis också, jag höll på att kissa ner mig men M var faktiskt värre haha, aldrig sätt en kille vara så rädd. Sen sa han efteråt att han hatar skräck & undviker såna filmer helst.. Haha, taskig jag är!(sorry) Vi hade en trevlig lördag kväll i alla fall!




Har redan läst ett kapitel denna morgon, har en liten paus nu sen fortsätter tenta-plugget med en kopp tenta-te. Kommer bli plugg nonstop nu nästan.. har en maaaasssa att läsa! Men mitt mål är att läsa ut en utav böckerna idag iaf. Sen måste jag städa, event. träna om jag hinner & träffa min kärlek ikväll.

Men nu blir det te & plugg


det här te:t kommer vara slut efter torsdag!

Vi hörs senare.


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0