min mormor är galen

..precis efter vi kommit hem från stan ringer hon & frågar om jag vill hänga med till IKEA, haha. Självklart! Så kom precis hem därifrån nu :) ikväll ser det ut att bli en hemma kväll igen, har en hel del att fixa med iof så känns helt ok. Nu ska vi snart äta, jag fick bestämma ikväll: Isterband & potatismos blir det, haha.. riktig husmanskost.. den enda "vuxen maten jag gillar! vad säger ni amanda & jonna, är det inte livets skolmat?
 



dessa läckra gummistövlar från RUSTA för endast 169 kr tänkte jag inhandla imorgon! Tänkte att man lär behöva det på öa i 3 veckor haha, för på måndag börjar min praktik. Ska bli skit kul & spännande.

Något bra på tv ikväll?

Later


Kommentarer
Postat av: sandra

shit va läckra skor! =)=)

2009-09-20 @ 17:16:32
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0