första dagen på praktiken

Heeej hallonsmåttar!!

Haft en great dag på öa idag, morgonen började inte lika bra pga, en grej som jag inte orkar berätta om just nu.. men sjukt kul :p hehe. Först bil 25 min, sen färja 25 min & slutligen bil i 10 min. .SEN framme på kumlabyskolan, 12 st 5or
/6or gick i klassen & de var 45 st totalt på hela skolan.. hur mysigt som helst verkligen. Så har hjälpt dom att räkna matte hela dagen(mitt fabbo ämne,skämosido) & rättat svenska läxor.

Efter vfu:n hämtade jag mina mary kay produkter:D wiiie & sen blev det en fika med mormor. Hade tänkt att träna ikväll men var absolut ingte att ha ikväll på friskis & inte en enda kotte kunde powerwalka med mig så jag sket i det! Men ska träna en massa nu under de här veckorna eftersom jag får ganska mycket fritid efter skolan :)

 Nu ska jag:
*planera i min fina almanacka
*rensa ut massa foton jag ska framkalla
*kolla på tv & mysa


HUG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0