tisdag och regn..

Gormorgon!
Anledningen till att jag hinner med en litet inlägg är att jag missade min buss haha. Jag hade nog hunnit med den, men handlat om ren lathet. Så jag får ta en buss som går kvart i och komma någon minut sen..

Idag har jag morgon-ångest igen, härligt! Jag gillar att gå i skolan och hitills har plugget varit ok men hemtentan, den har inte varit kul någonstans! Skola 10-14:30 sen hem o plugga .. vill verkligen bli klar IDAG, får dock inte ha för höga förväntningar på mig själv..

Då vet ni vad jag ska göra idag, hade velat ha ett par snygga gummistövlar på fötterna idag.. men jag har inga! Kirra lite snabb-frukost innan skolan väntar!


Kommentarer
Postat av: sandra

ha inte ångest vännen! Du klarar det! Jag får också panik över allt i skolan, men vi får klara skolan tillsammans i klassen! :)

2009-10-28 @ 16:24:01
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0