störst av allt

"livet är för kort för att kastas bort på trivialiteter, att älska, glömma och förlåta är de tre viktigaste orden som finns och att störst av allt är Kärleken."
källa: http://www.alltforforaldrar.se/vimmelmamman/

Jag blir helt berörd av att läsa hennes blogg. Och jag har mått dåligt emellan åt pga en kille som jag ändå inte hade någon framtid med :S:S då kan man nästan skratta åt sig själv..

Jag har det så sjukt bra! Vill tillägna detta inlägg till mina nära o kära. Ni vet vilka ni är o jag är så otroligt tacksam för att jag får ha er i mitt liv. Ta åt er, ni är underbara!

Ska lägga mig o kika på tv nu.. o tacka Gud för alla underbara runt om mig <3

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0