råttor

Hejjj!!

Då var det måndag igen, det är ju inte saaant vad fort tiden går, scary. Nu har jag åkt buss i ca 30 min o ska alldeles strax sätta igång med plugget.

Föresten var jag livrädd inatt, hörde ett skrapande ljud uppe på vinden hos j, vaknade utav det flera ggr.. först fick jag för mig ett det var tjuvar haha.. ja hjälp vilken fantasi jag har. Sen kom vi fram till att det nog var en råtta, ännu mer obehagligt!!!

Men plugg, har en uppgift kvar nu o det är den allra svåraste :/ sååå jobbig. Men blir plugg nästa hela dagen fram till 18:30 då jag ska träna sen blir det plugg innan skolan o efter skolan imorgon så blir förhoppnigvis klar imorgon kväll om det går bra för mig idag..(isf kan jag slappa, finputsa o ta det lite lungt fram till fre :D) =min plan!

Have a nice day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0