jag är så trött

Klockan ringde 06:00 idag igen, rena döden.. ögonen har endast varit halvt öppna idag.
Fick sluta vid 11 idag, skönt! Men sen tar det ju en himla stund att ta sig hem också :S

Idag är det måndag igen & ny vecka som jag ska försöka spendera på bästa sätt.

Jag ska:
-Plugga
-Träna, gå ut & gå
-Ha min första egna lektion
-Umgås med vänner

..sen kommer säkert mycket mer dyka upp som vanligt!

Idag blir det nog en hel del plugg, sen hade jag velat ta mig runt munken m men ingen verkar vilja hänka & jag känner inte för att gå ensam idag. Så blir en dag här hemma, borde ju få en del gjort då kan man tycka.

Winnerbäcks nya album spelas hos mig idag för övrigt.


Emelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0