jag älskar te

Det är bland det godaste & mysigaste jag vet att dricka. Sitter med ett kopp "himlagott" nu, yuuummie. Har väl bara tillan att tacka! ;)

Hur mår ni? Bra hoppas jag, jag mår helt okej.. haft huvudvärk idag men den släppte nu när jag kom hem så känns skönt.

Idag står det på schemat:
-PLUGG! Måste förbereda mig på min religions lektion jag ska imorgon, känns nervöst eftersom det alltid varit jag som suttit där i bänken de senaste 12 åren o lyssnat. Det är mycket man ska tänka på.. men eleverna är så gulliga så går nog bra!
-Sen ska jag faktiskt kolla på hockey lite tror jag haha. När man har en hel familj som är insatt + pojkvän är det svårt att ungå. Det går ju, men då blir det att jag sitter uppe o kollar på något annat ensam.. vilket känns tråkigt eftersom dom kan prata om den där himla matchen i dagar efter o jag hänger inte alls med.. haha (obs! det är verkligen inte varje match jag brukar kolla på) minns inte sist när men ibland så!

Ska faktiskt sätta igång nu, klockan går ju.


tänk om man hade liiite färg iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0