hemtentan is killing me

Jahopp, då sitter man här med laptopen i knät och suckar lite över livet denna kväll..

Läst igenom hemtentan ytterligare en gång för att försöka förstår mig på den. Och jag kom fram till följande;frågeställningarna är ju inte så värst svåra.. det är ju bara att skriva så pennan glöder..MEN att man måste använda sig av massa kurslitteratur, hela tiden tänka sig efter om det är okej att skriva såhär eller inte, skriva hyfsat akademinsk som också är viktigt, sen ska få med rätt grejer så man inte bara svävar ut samt ha med massa referenser.. det är jobbigt! Varför kan man inte bara skriva?

blir lite smått trött, mitt liv fram till nästa fredag kommer sväva runt denna tentan men efter den då har jag en HEL helg då jag inte ska öppna en bok, looking forward to it..

Ikväll blir det träning och grey's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0