HEJ MINA FINA

Har återigen gått en hel skolvecka, inte varit där så mycket men haft hemtenta vilket innebär mycket plugg hemifrån! Nu är den inskickad, känns skönt :)


Dålig uppdatering, jag vet. Har haft så mycket annat nu. Har ägnat min tid till plugg, vänner och träning. Känns gött att träningen är igång igen på riktigt, blev ett spinningpass igår, det var gött.. idag puls och imorgon puls igen, jag är tagg!

Ikväll var Klara här, vi hade mycket att prata om.. like always! Har även hunnit med ett kort samtal till min cyrr, checka läget..

Tänkte göra om lite här på bloggen snart, mina somriga bilder passar inte riktigt in längre.. räcker ju att kolla ut. Är riktigt höst-rusk nu!! gilla, inte gilla? både och tkr jag.

Imorgon blir det
skola 09:30-13:00
mentorsamtal 14-14:30
stan
träning 16:00-17:00
kyrkan med klaris 20:00

haha.snacka om en schemalagt dag! Se om jag håller min planering, I think so.

natti natti friends, hörs garanterat imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0