good day

Hej mina älsklings människor!

Igår skrev jag inget visst, haha.. glömde bort det sorry! Jag städade för fullt här hemma o fixade lite inför kvällen etc.

Idag slingade jag äntligen mitt hår, underbar känsla EFTERÅT.. hettan är rent ut sagt hemsk!! Men jag tycker att resultatet blev bra:

vad tycker ni?

Ikväll är det ju maskerad som gäller och jag har fortfarande ingen svans, men jag tänker att jag får va en svanslös katt, som pelle svanslös :D det går väl bra ? Det enda som är kattigt på mig är min mask, haha..

mjaao..


min söta bror, mycket sötare som katt än mig! haha..


innan frisöen hann jag köpa den här snygga paljett jackan, frågan är om jag ska ha den ikväll? har inte bestämt mig än.. det är svårt att vara katt :(



nu hade jag tänkt att ta mig en promenad, hörs vi inte mer ikväll hörs vi imorgon med massa bilder jag lovar att ta :)

BIG HUG

Kommentarer
Postat av: Jonna

vad Snyggt håret blev!!!

2009-11-02 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0