god put a smile upon my face

godmorgon!

Jag känner att jag inte riktigt har tid med bloggen nu, så ni får ha förståelse för bad update.. lovar att det blir skärpning nästa vecka! Plugget gick inte skitbra för mig igår, men kom en liten bit.. blev ett gött aerobics pass på kvällen för att rensa alla tankar iaf.

Nu ska jag strax sätta igång igen, sen kommer mormor o hämtar mig för en lunch på Jensens.. hon är bäst när man är lite små deppig. Sen hem o plugga igen o vid 16 blir det puls på friskis. Hoppas jag ska vara klar med 1a uppgiften då.

Ska försöka plocka fram min positiva inställning o plugga jäärnet i helgen, ja ska det ska jag!! Jag fixar det här på ett eller annat sätt, jag vet vad jag vill o jag vet att det finns någon som kommer hjälpa mig på vägen..

Hörs nog ikväll, då ska jag i n t e plugga




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0