frukost på sängen..

..av mig själv, haha. Det blev två knäckebröd med cream cheese, två klementiner o en kopp sörgårdste. Perfekt frukost enligt mig ;)

Hade en skön kväll hemma igår, somnade i tid o sov väldigt gott! När jag vaknade var det samma tanke o samma känsla igen " oh nej, hemtenta.. ångest.." men efter lite frukost o rundvandring av bloggar ska det väl gå.

Har inte planerat annat än plugg idag o det känns bra för då har jag bara det att tänka på, haha :)

Hockeypulver o Brandi Carlile får sällskapa mig idag.. (ni måste lyssna på the story med henne, jätte bra!!)

Vi hörs senare bloggen.
Ha en toppen lördag, behöver ni inte plugga eller jobba.. ut i höstvädret, gå på bio, mys med er käraste eller vän!! det skulle jag ha gjort =) hehe, goda råd här ;)


Kommentarer
Postat av: emmie

det är väl för att jag tycker han är charmig ; )

2009-10-17 @ 12:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0