fredagsmys

Blev en powerwalk runt munken med mig själv innan, härligt friskt väder men jag har börjat få så sjukt ont i mina benhinnor :(ibland gör det så ont så jag måsta stanna till några sekunder.. sen kan det gå 20 min sen kommer det tillbaks igen. Inte kul alls!

kolla så fint det är

Ikväll ska familjen + mammas bror med familj till mormor/morfars nya fina lya, lite inflyttningsfest med god mat & myyyys. Blir en skön slapp kväll, precis vad jag behöver.


Jag är så sjukt trött efter att gått upp 06 i stort sätt varje morgon i 2 veckor nu så jag slocknade totalt innan, sånt är så skönt när man somnar mitt på ljusa dan tkr jag:D


Ha en riktigt bra kväll friends, återkommer imorgon!

Kommentarer
Postat av: Emmie

Först och främst ska jag komma iväg, men unegfär ett år kommer det bli ;D!!

2009-10-03 @ 08:24:38
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0