true colours

FREDAG! jag älskar fredagar, lyllo mig!

Sitter här o lyssnar på Ane Brun, det är ganska deppiga låter o om jag låter mig själv känna efter i hjärtat finns det fortfarande ett litet sår kvar där av svek, sorg o ilska. Men det som inte dödar mig gör mig starkare brukar man ju säga. Jag har kommit en bra hit på vägen o hjärtat kanske inte har så lång tid kvar att läka ändå..

Fredags-depp, H*LL NO! haha.. Ska strax till skolan o plugga, återstår o se om min hela studiegrupp på 3 pers är där. Kan säga såhär, är alla inte där blir jag arg för det är inte första gången o det krypar i mig för vill sätta igång nu.. men ska inte ta ut några tårar av ilska i förhand..

Sen blir det som sagt en promenad runt sjön med min vän C! :)

Vi hörs efter det!

Bild: jag o gustav balen 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0