TJO



Hoppas allt är kanon med er! Med mig är det bra, har inget att klaga på idag haha.. bra va? Skolan gick fort o smärtfritt efter det tog jag bussen hem, lagade lite mat o nu sitter man här igen för ovanlighetens skull.

Ska strax på med walking skorna för att ta mig runt sjön med en klasskompis. Alltid kul att träffa nytt folk tycker jag :) tummen upp!

Efter promenaden ska jag möta upp johanna o karro på hemmakväll sen ska vi vidare hem till mig o ha myskväll.. mysigt va ?:D hehe.. vi skulle hyra film sen blir det säkert lite annat gott också! Jag tror jag känner för en riktig kärleks-gråt film idag.. får se vad det blir!

Nu ska jag sätta fart, ha en riktigt bra kväll allihop!





KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0