söndag=ångest o plugg

Hej hopp!

Sov till 11 idag, skönt! sen blev jag väckt av Kalle o sms.. men då var det ändå dags att gå upp! Har precis fått i mig lite frukost o kände först som nu vilken huvudvärk jag har :S vet dock inte vad det kan beror på alls.. kanske är det stressen o ångesten?

Imorgon har jag i alla fall tenta i Barn o ungdomspsykologi o jag känner mig verkligen inte redo för den.. om man någonsin kan ? Är huuur mycket som helst o ingen aning om vad man ska fokusera på o det är omöjligt att kunna allt. Så det känns sådär inför morgon dagen.. men jag får göra mitt bästa..mer går ju inte. Det värsta som kan hända är att jag får göra om den o det är väl inte hela världen? nää.. finns värre saker enligt mig!

Men nu ska jag plugga en stund, sen ska jag åka o städa.. sen om jag känner att jag hinner åka på Gudstjänst i Hovslätt för klara o tillan skulle sjunga.. najs najs! Kan iof behöva paus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0