sån där härlig morgon!

New Moon enligt mig var ju värd att se, men den första halvan av filmen var faktiskt inte jätte bra.. det hände ingenting o var allmänt tråkigt! Men den får ändå BRA av mig, eftersom cullen var så sjukt snygg o jag ä l s k a r slutet, tycker inte alls det var dåligt.. nu längtar man ännu mer till nästa!

Men nu måste jag berätta om min hemska morgon..

Det blev sent igår så kom också i säng vääldigt sent (vill inte ens säga när), vaknar vid 7 av att mamma frågar om jag kan skjuttsa henne till jobbet vid 8 o det gick bra sa jag, trots trött som en fågelskrämma. Sen vid kvart i 8 kommer hon in igen i hysteri efter hennes concealer för jag lånade den igår o nu var den spårlöst försvunnen. Hon var väldigt arg så jag antar att den gör undervärk o får henne att se 10 år yngre ut "du måste hitta den innan vi kan åka!!" ganska ytligt, eller hur? haha. Och jag hittar det inte, helt borta.. o eftersom det finns ytterligare en tjej i familjen påminner jag henne om att det mycket möjligt kan vara min syster "nää lilla gumman, skyll inte ifrån dig nu!!!" 


Vart tror ni concealern låg någonstans?
Jo, i min S Y S T E R S sminkväska som hon tagit med sig... suck

Nu har jag lagom ont i huvudet o är så hungrig så magen nästan viker sig, men ska på ett läkarbesök vid 10:45 o blivit ombedd att inte äta efter kl.24 igår.. dum som jag är glömde jag kvällsmat!

Men jag klarar mig.


Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0