sååå trött

Hej!

Idag är jag mega duper super trött, jag måste lägga mig tidigare!!

Igår i alla fall blev det skola till 16:30, sen hann jag i princip hem innan jag skulle vidare på cell med härliga tjejer. Jag tycker det var riktigt bra samtalsämne igår o man blev peppad.. i slutet brukar vi alltid be för varandra o man får då säga något man vill att någon annan ska be för en.. o jag tänkte så huvudet knakade men jag hade verkligen inget, inget som tyngde mig eller som jag kände jag behövde hjälp med eller få styrka för att klara av.. kändes ganska kontigt men kom på att jag är väldigt lyckligt med livet just nu, kan det inte alltid vara så?

Nu ska jag alldeles stax åka iväg med min studiegrupp till en förskola, vi ska observera o intervjua barne.. ska bli spännade o kul att se hur detta kommer gå vägen ;)

Vi hörs när jag kommer hem igen!
HUG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0