psykologi..

På gymnasiet läste jag psykologi och tyckte det var hur kul som helst.. jag gick in för det o det fanns ett stor intresse.. kammade till och med hem ett mvg!

Men nu.. typ världens tråkigaste! Sitter men denna otroligt tjocka bok, försöker banka in alla olika teorier o fakta.. det går inget bra alls..

Så ja, ni kan väl gissa hur det gått. Kom en liten bit i alla fall, så all tid är inte spillen..
Men nu ska jag bädda ner, kolla på mammas pojkar o inte göra något. Skönt va?

Imorgon ska jag upp tidigt o träffa J o K i skolan för plugg.. sen blir jag nog kvar där hela eftermiddagen för plugg.

Spotify tips:
Adele-hometown Glory

Sjukt bra!




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0