pms?

Sitter just nu nerbäddad i fotöljen med laptopen i knät o mjukis o filt, det är livet <3 eftersom det är 1.5 timma kvar tills jag ska hämta min gudmor tänkte jag berätta för er om min kväll för dom som är nyfikna..

Den började med att jag lyckades få igång larmet på bilen två ggr (hade min gudmors).. sen när jag väl fattat varför o ska åka fick jag hjärnsläpp o glömde hur ja skulle växla så slutade med att mats kom ut o hjälpte mig haha.. sen kom jag iväg.. Skulle åka mot barnarp o hämta J, då svänger jag av mot Råslätt ist för jag är så van att köra av där sen vidare mot hovslätt till klara.. men så fortsätter jag, kör genom råslätt o tänkte att en motorväg snart dyker upp.. vilket jag missade.. fortsätter att åka, åka, åka tills jag inte vet vart jag är då har jag åkt vilse.. det slutar iaf att jag ringer J i tårar o säger att jag åkt vilse o orkar inte mer.. hahah detta låter jätte töntigt nu men då var det på blodigaste allvar...

Iaf, sen åkte vi till karro.. köpte med oss en hel påse med snusklubbor o kinder sticks.. satt i en hennes mysiga julpyntade rum o pratade.. sen skulle tjejerna in till stan för att gå ut o jag hade inte redigt lust med det.. samtidigt som det kändes onödigt att åka hem emellan. Då kom jag på att ja kunde träffa Gustav som vi hade bestämt men då var har någon annan stans o jag hade inte alls lust att åka dit.. då blev jag sur över det! hahah..

Så nu som sagt sitter jag här, tycker smått synd om mig själv. Hade bara velat att någon kom o plingade på dörren o gav mig världens kram o sa att jag är underbarast i hela världen.. men det kommer nog inte hända.

Långt inlägg.. men har man tråkigt så har man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0