min säng

Fick endel gjort i skolan ändå.. bokat in nästan alla intervjuer o sådant på skolorna så det känns bra :D Blev tyvärr ingen promenad med C pga att det drog ut på tiden i skolan, men får bli i helgen istället.

På tal om annat,Vad syskon och föräldrar kan vara jobbiga ibland!!!!!!
Nu kom mamma in o frågade om min syster o hennes pojkvän kunde ta mitt rum inatt o sova i MIN säng(för min syster har inte stor säng)..sist sa jag "visst okej", men det får ju inte gå o bli en sjävklarhet.. så idag frågade mamma igen om dom kunde ta mitt rum inatt o jag säger då "nej, helst inte.." men då ställer jag helst plösligt inte upp ?! Vadå? ska jag behöva sova i hennes säng varje helg bara för att dom ska få pip* haha, jag vet ju inte vad dom sysslar med om nätterna men något händer väl under täcket!!!

Aja, blev bara lite arg o bloggen är skit bra för att släppa ut all sin aggression o annat. Tummen upp!
Jag tänkte dra upp till a6 en sväng, haha..shop maja!



pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0