måndag=ledig

Hej hej hej

Måndag idag igen, veckorna går så fort så man inte hinner med.. men just nu tycker jag bara att det är bra :)

Igår hade jag en bra söndag i alla fall, gick i mysbyxor hela dagen, städade, åt söndagsmiddag + fika med familjen o mormor..

Jag åkte även till graven igår eftermiddag när det blivit lite mörkt så man såg alla tända ljus, jätte fint var det. Jag gick där för mig själv o besökte såklart mina saknade vän.. stod kvar ett tag vid platsen, lämnade en hälsning o kollade på alla fina blommor o ljus runt om.. det är när jag är där som det gör mest ont o som man inte fattar hur just det kunde henne.. hemskt..








Efter det bestämde jag mig för ett powerwalk, hur skönt som helst men hann inte fullfölja den innan M kom o hämtade mig haha, sen hjälpte jag honom med att packa in massa saker i lägenheten o sen blev det godis, gossipgirl o ensam mamma såklart.. kvällen slutade bra o med glatt sällskap precis vad jag behövde.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0