lill-lördag

Godmorgon!

Idag tog jag en skön sovmorgon till kl.11, hur najs är inte det när man kan göra det ibland? Gustav skulle komma hit kl.10, väcka mig o göra te o kaffe sa han igår.. haha.. vart är mitt te? ;)

Jag börjar 13 idag o har inte bestämt om jag ska gå till skolan eller ta bussen idag ännu.. tror det blir buss sen en powerwalk ikväll :) men jag kan ändra mig fort!

Har inget annat planerat idag än att gå på massa föreläsningar, får se om det dyper upp något eller någon! Jag är fri :)

Nu får väl jag gå o koka mitt eget te då!
Kramen



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är ju så fruktansvärt vacker så det är galet! Have a nice day!

2009-11-04 @ 14:40:17
Postat av: JeY

asså de där va en himla fin bild på en himla fin brud :)

2009-11-04 @ 22:46:48
URL: http://livetenligtjey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0