killar......

Om jag skulle vara kille för en dag skulle jag testa hur deras hjärna egentligen fungerar..för dom har väl en? eller ?:S

Sitter o pratar med Klara på facebook o vi konstanterar att det finns knappt några vettiga alls, kuk huvven allihop.. oj, vad det jag som skrev det där? kändes lite lusigt med ilska som ilska. Det ända dom har i huvudet är fotboll, öl och k*ulla tror jag, ja just det ordet också.. älska vad är det? I don't know!

Det kändes typ som kissie eller någon skrev det här inlägget haha, kanske har en liten tiny kissie inom mig. Nejmen när jag blir arg, då blir jag arg.. svär det gör jag inte.. i alla fall nästan aldrig.. könsord är min grej! haha.. okej nu blev det för mycket..






Bye bitches!

Kommentarer
Postat av: sandra

Dom är som omogna apor.

De lär sig aldrig, och kommer aldrig mogna.

Vi kvinnor får bara lära oss det! Tyvärr.



Ses sen! :) kramar

2009-11-04 @ 10:40:06
URL: http://jagklararmigalltid.blogg.se/
Postat av: Emmie

Jag gillar ditt inlägg skarpt! :)

2009-11-04 @ 18:28:27
URL: http://madebyemmie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0